PortalulTauTV.ro NU detine filme, subtitrari sau continut. Totul este automatizat si preluat automat din surse externe DEJA existente. Pentru reclamatii folositi site-urile ce gazduiesc filmele.


loading...

The Witch (2015) Film Online Subtitrat

Titlu original: The VVitch A New-England Folktale
Gen: Groaza, Mister
Scenariu: Robert Eggers
IMDB: 7.3
Regizor(i): Robert Eggers
Actori: Ralph Ineson, Kate Dickie, Bathsheba Garnett, Anya Taylor-Joy

Folositi butonul CC pentru Subtitrare!


loading...

Un ansamblu violent comis si un sentiment deosebit al detaliilor istorice conspira pentru a arunca o vraja foarte atmosferic în “The Witch”, o poveste izbitor realizat de coborâre constantă un mid-17-lea New England de familie în isterie religioasă și nebunie. De stabilire a unui fundament imaginativ pentru 1692 procese de vrăjitoare din Salem, care ar urma zeci de ani mai târziu, caracteristica de debut impresionant scenarist-regizor, Robert Eggers, care ‘merge o linie de complicat între ambiguitate neliniștitor și plin-alezaj groază supranaturale, dar nu lasă nici o îndoială cu privire la cală periculos de apăsătoare că creștinismul exercitată asupra unor colțuri întunecate ale psihicului puritane. Cu dicție sale formale, stilizate și abordare auster genului, această ispravă realizat de buget redus, perioada de realizarea de filme va trebui să lucreze magie considerabile de marketing pentru a traduce recenzii apreciative în succes specialitate box-office, dar marchează în mod clar Eggers ca povestitor de rigoare neobișnuită și ambiţie in filme online The Witch.

Un talent New England-nascut, Brooklyn-care a început în teatru, Eggers are mai multe filme The Witch ca regizor de producție / costum de designer și arta, după cum reiese de aici de efecte vizuale sale subtile, dar meticulos si sens oase profund de loc. Verosimilității este izbitoare: Produs în oraș cherestea abandonate de Kiosk într-o regiune puternic împădurite din nordul Ontario, și de D.P. realizat imaginea Jarin Blaschke în frumos nuanțe mute, incununata ceață de gri, “The Witch” (care poartă subtitlul “Un nou-Anglia basm”) mărginește majoritatea timpului de funcționare a flotei de 92 minute până la o mică fermă, la marginea unui întuneric circa pădure 1630 – un cadru a cărui atmosferă de mister și amenințare nu mai puțin neliniștitoare este pentru a fi imaginat.

Acest fundal izolat din The Witch este nici un loc pentru a construi o casă sau de a ridica o familie, dar asta este ceea ce agricultor William (Ralph Ineson) este obligat să facă după ce a fost alungat din plantația lui pentru unele conflict religios, dar vag motivate de voințe. Acum, el trăiește în exil împreună cu soția sa severă, Katherine (Kate Dickie), și cei cinci copii, fiecare dintre ei va avea partea sa de a juca în drama tensionată, de abia reprezentate grafic care se desfășoară – începând cu cel mai tânăr, copilul Samuel , care dispare brusc de la fermă în timp ce supravegheat de sora lui, Thomasin (Anya Taylor-Joy). Aproape imediat in The Witch am bucatica o imagine tulburătoare a sorții băiatului sub forma unor rit sânge de nedescris, deși nu este clar dacă ceva satanice are loc în mod efectiv, sau dacă acestea sunt doar viziunile de coșmar ale lui William și Katherine, care se tem că fiul lor nebotezați nu este pur și simplu a pierdut, dar al naibii.

Pe măsură ce copilul întâi născut și cel care, aparent de vina pentru dispariția lui Samuel, numita foarte sugestiv repede devine Thomasin Azazel de familie, precum și un simbol convenabil al fărădelegii de sex feminin. În cazul în care Katherine neconsolat nu se îngroapă în rugăciunile weepy, stridente pentru sufletul lui Samuel, ea cu amărăciune lovind la Thomasin pentru neglijență ea percepută, în ciuda protestelor fetei că ea a făcut nici un rău. William din The Witch, deși nu mai puțin intensă în devotamentul său creștin, este ceva mai iertator, nu în ultimul rând pentru că el este pe deplin conștient de propriile sale eșecuri ca soț și tată; este din cauza mândria lui încăpățânat că el și familia lui sunt acum forțați să se descurce singuri, cu o cultură în lipsa și nici un sprijin comunitar pentru a ajuta să-i facă prin dificile lunile următoare.

Străduindu pentru a ajuta cât poate mai bine este cel de-al doilea cel mai mare copil, Caleb (Harvey Scrimshaw), un băiat temător de Dumnezeu, care nu e prea frică să se aventureze în pădurile din apropiere, în căutarea de piei de animale și a produselor alimentare in filmul The Witch. Dar, dacă există o constantă tematică aici, este că, chiar și copiii cei mai buni sunt sensibili la gânduri necurate și ispite lumești. Cu siguranță că e valabil frații gemeni mai mici, Mercy (Ellie Grainger) și Jonas (Lucas Dawson), doi factori răuvoitori-halbă de dimensiuni care devin convinși că Thomasin este slujnica Diavolului, chiar dacă se pare că au format un atașament mai degrabă nesănătoase ADRESATE capră de familie, numit Philip ominously negru.

Capra din filmul The Witch, desigur, este un simbol larg recunoscut al lui Satan, iar prezența Black Philip este doar una dintre multele tropi groază făcând cu ochiul pe care Eggers le pune pricepere în joc aici: Între moppets rea-sămânță și recolta ruinat, disparitii misterioase și instanțele înfricoșătoare de comportament inadecvat de animale, “The Witch” este plină de aluzii răului inexplicabil, a ceva profund răsucite și nefiresc la locul de muncă. În același timp, filmul ratchets cu strângere tensionată de familie pe mai multe fronturi, până la punctul că acesta ar putea fi aproape citit ca un portret simplu de cădere emoțională și psihologică – exacerbat de certitudine părinților că fiecare pas înapoi este un test de la nivelul Lord. “Se pune credința ta în Dumnezeu” William învață copiii săi mai mult decât o dată, deși implicația este clar că evlavia neverificată, departe de a tăia elanul demoni și monștri, pot vânt pur și simplu prin a crea altele noi în locul lor.

Rezultatul joacă ca un fel de încrucișare între “The Crucible” si “The Shining” (care Eggers a citat ca sursă de inspirație cheie), cu o brumă de “Exorcistul” pentru o bună măsură. Dar, în peering înainte la studiile din Salem, “The Witch”, de asemenea, ecouri slab Michael Haneke a lui “The White Ribbon”, o altă dramă în care forțele de represiune patriarhal și realitățile crude ale vieții agrare se va inexactă o taxa viitor devastator: Suntem vizionarea nu doar o tragedie privată, ci un prequel la o catastrofă la scară mai mare, semănat semințe de suspiciune, violență și gândire fanatică, care vor fi transmise pentru generațiile viitoare.

În același timp, Eggers nu este un conținut cu o interpretare strict rațională. El pare fascinat de lore și iconografia perioadei (conturi scrise din care în formă directă a filmului arcaș decât tine dialog); de teroarea si superstitiei care a înflorit în urma foametei pe scara larga, boala si a mortalitatii infantile; și mai presus de toate de o mare tradiție de film de groază supranaturale, care a preyed mult timp cu privire la aceste temeri specifice. Dacă “The Witch” este în cele din urmă o poveste moralizatoare a alerga credință creștină amoc, urmărește, de asemenea, să dea Diavolului din cauza lui – The Witch – pentru a ilumina un coșmar paranoic colectiv prin încețoșarea linia în care începe se termină realitatea crudă și fantezie întuneric.

O anumită ambiguitate tachinare rămâne, nu întotdeauna la capetele satisfăcătoare. Există momente când povestea pare pur și simplu să fie având în ambele sensuri prin mascarea cu bună știință adevărul despre ceea ce se întâmplă, iar dezbaterile screening-post vor centra puternic în jurul semnificației și necesitatea coda, care pune un spin-cresterea parului pe convenție thriller clasic. Dar, la miezul ei, aceasta este o mistuitoare, portret credibil al dinamicii emoționale de tensionată în război cu convingeri spirituale, fără teamă de neînduplecat jucat de o distributie care împărtășește dedicarea Eggers ‘la fiecare pas.

Nu în ultimul rând in The Witch, printre deciziile inteligente directorului a fost turnarea a două excelente sub-the-radar, actori britanici ca părinți, pe care le învățăm emigrat din Anglia, nu prea mult timp înainte de evenimentele respective. Ineson aduce solemnitate extraordinar pentru rolul bine intentionate, dar auto-amăgește William, și Dickie, încă cel mai bine cunoscut in afara Regatului Unit pentru 2007 a lui “Red Road”, este de nerecunoscut aici, permițând momentului ciudat de vulnerabilitate să pâlpâie peste ea palid fata, careworn când nu este răsucită într-o mască de încruntați resentimente.

Cei doi copil conduce mai mult decât dețin propria lor; dacă el este mersul pe jos în liniște printr-o compensare sau, la un moment dat, violent vorbind în alte limbi, Scrimshaw comenzi ecranul cu ușurință magnetic. Dar, dacă există cineva interpret căruia îi aparține filmul The Witch, este Taylor-Joy ca femeia tânără, care poate înțeles greșit grav sau poate să nu fie vrăjitoarea titlului. Capabile de a privi o dată beamingly inocentă și viclenie știind ca in The Witch, Thomasin ei devine din ce în vocea filmului de conștiință și de rațiune, tocmai pentru că ea amenință să complice și submina universul moral rigid părinților ei.

Intensitatea șoptită a dramei este susținută și la fiecare pas cu precizia, cinematografia, care bespeaks cercetare exhaustivă și execuție minuțioasă în toate departamentele, de la seturi de designer de producție Craig Laithrop (de detaliu perfect în jos la clapboards de stejar și acoperișuri de stuf stuf) la costumele cusute de mână proiectate de Linda Muir. Blaschke favoruri cu atenție încadrată, compozițiile aprinse în mod natural, în timp ce de editare ascuțite Louise Ford, deși nu fără momentele sale eliptice, nu persistă în detrimentul unității narative. Pentru a stabili starea de spirit crucială a filmului este ceva ce-rea-această cale-thrums Mark Korven lui scor, care îmbină performanțele corale sinistre și șiruri de disonante într-un ansamblu enervant cacofonic.

Nota film oferita de PortalulTauTV.ro: