Actori: Michael B. Jordan, Dane DeHaan, Alex Russell
Anul: 2012
Gen: Drama, SF, Thriller
Durata: 84 minute
IMDB: 7.1/10 din 108953 voturi

loading...

Om, nu mă putea obține în jos, în care gaura in pamant pentru toate boabele din Boston. E perfect circulară, în mijlocul unui câmp sumbru, ierburi, și Matt și Steve vorbi Andrew în aducerea aparatul de fotografiat video de noi și filmare în care acestea dispar în maw său întunecat. Ei folosesc lumina camerei și, desigur, ecranele iPhone lor. Ei nu pot vedea în partea de jos.

Este strica aproape nimic să-ți spun, ei află un fel de obiect ciudat cristalin in Cronici. Scrisorile de primăvară OZN în minte. Ei se holbeze la ea și poate că se uită înapoi. Apoi vor descoperi ei pot muta piesele LEGO folosind doar mintea lor. Aceasta se numește telekinezie. Matt se pare în dicționar.

Din acest început inselator obișnuit, John Trank lui “Cronica” crește într-un film de divertisment neobișnuit care implică elemente de o poveste origine Superhero, o fantezie science-fiction și o dramă despre un adolescent tulburat. Andrew (Dane DeHaan) este un elev de liceu timid si nepopular cu o mamă pe moarte și o medie-temperat beat pentru un tată. Matt (Alex Russell) este vărul său și numai prieten, un copil inteligent, care citează Platon ca acestea coboara in gaura. Steve (Michael B. Jordan) este vesel, frumos și de funcționare pentru președinte clasa – toate lucrurile Andrew nu este.

Orice ar fi că sa întâmplat cu ei în gaura le dă ceva copleșitoare în comun in Cronici: Au provocatoare superputeri noi,. Descoperirea aceasta, acționează ca un grup de copii. Iad, ele sunt o grămadă de copii, precum și scenariul de Max Landis face o treabă convingătoare de a le face adolescenti realiste. Aceasta este o “imagini găsite” film ca “Blair Witch”, ar fi împușcat pe camera lui Andrew. Apoi, la un dans, Matt se întâlnește prietenosul Casey (Ashley Hinshaw), care face un jurnal videoclip viața ei pentru blogul său. Cu două camere, “Cronica”, devine în jurul valorii de problema care cu imagini găsit nu te vezi caracterul țineți camera. Mai târziu, vom vedea alte puncte de vedere: camere de supraveghere, video telefon mobil și, spre final, unele evenimente senzaționale pe TV de știri.

Nota film oferita de PortalulTauTV.ro: